Министерството на туризма е извършило проверка по случая

Собственик на туристическа агенция дълго време бави сумите на хора, чиято почивка е отменена. Той им се обажда, за да им каже, че ваканцията се отменя заради затворен хотел. Обещава да върне преведените пари в срок от три работни дни. Това обаче не се случва, а две от клиентките на агенцията продължават да търсят начини за възстановяване на сумите. 

„Трябваше да заминем на 18-ти , но собственикът на агенцията ми се обади на 15-ти и ми каза, че не можем да тръгнем, защото хотелът е затворен и няма как почивката да се осъществи. Добави, че ще се опита да намери друг хотел, но след един час ни каза, че всичко е заето и няма как да заминем. Обеща, че ще ни върне парите, след като бъдат преведени по банков път от Турция в рамките на 3 работни дни. За внесените суми имам само платежно нареждане. Попитах за договор и застраховка, но той ми отговори, че след като тръгнем, документите ще ни бъдат дадени в автобуса”, разказа потърпевшата Детелина Николова.

Мизерни условия в 5-звезден хотел в Турция (ВИДЕО)

 „Най-малко 10 пъти идвахме до офиса, за да искаме парите си. Собственикът на агенцията беше тук няколко пъти, след което изчезна. Не отговаря и на телефонните ми позвънявания. Каза ни, че на всички останали е върнал сумите, но за нас не са останали пари”, допълни Николова.

Представители на Министерството на туризма извършиха бърза проверка по случая. „При нея се установи, че фирмата е регистриран туроператор и туристически агент. Има валидна застраховка на туроператора, която е в сила до 3 март 2020 г. Установи се, че туроператорът и туристически агент работят легално”, посочи директорът на Дирекция „Туристическа политика” в  Министерство на туризма Лиляна Арсова.

 

„Ще направим всичко възможно сумата, дадена от лицата, да бъде възстановена. Ще им съдействаме по законовия начин”, допълни Арсова.

Повече гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни.  За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.