Getty Images
В календара са включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика
Милано представя новите колекции мъжка мода от петък в продължение на четири дни, като фешън седмицата ще премине във "фигитален" формат - тоест физически и дигитален, предаде Франс прес. Това се дължи на ограниченията, наложени от пандемията.
В календара са включени истински традиционни ревюта с манекени, подиуми и сценография, но без публика. Те ще бъдат излъчвани на живо на платформата на Италианската модна камара и на сайтовете на големите модни къщи. Такава бе формата, избрана от "Фенди", "Етро" и "Куей", които дефилираха през уикенда.
Останалите 36 модни бранда ще заложат на предварително записани презентации, на късометражни филми и на някои художествени проекти. "Ерменеджилдо Дзеня", "Тодс","Прада" и "Чърчс" също са част от тази група.
В ГАЛЕРИЯТА ТУК можете да видите снимки от едно от най-чаканите модни събития в света.
ПИСЪК НА МОДАТА: Сабото е новият тренд на годината (СНИМКИ)
Кои са най-влиятелните личности в модата (ВИДЕО)
Дрехи, които в миналото са били забранени със закон (ГАЛЕРИЯ)
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК или iOS (Apple) ТУК.
Редактор: Цветина Петкова