След София и Пловдив, платформата продължава успешнoто си развитие като предлага свежи продукти и конкурентни предимства за клиентите

Варна, България  – Kolichka.bg, един от водещите онлайн супермаркети в България, започна доставки и в град Варна. Oфициалното събитие по повод старта на услугата се проведе в МЕТРО Варна, където се намира базата на доставчика в морската ни столица. На събитието присъстваха официални гости, журналисти и служители. МЕТРО България е ключов партньор на чешката компания Kolichka.bg, която оперира в три държави, обслужвайки хиляди домакинства в Централна и Източна Европа.

След отличните резултати в София и Пловдив, платформата продължи своето успешно развитие и във Варна като вече покрива 35% от територията на България, отговаряйки на по-голямо търсене и все по-високи стандарти за разнообразие и качество. Разширяването на Kolichka.bg е резултат от ангажимента на компанията да предоставя пресни и внимателно подбрани стоки на повече клиенти в цялата страна.

Снимка: Kolichka.bg

СВЕЖИ И КАЧЕСТВЕНИ ПРОДУКТИ

Kolichka.bg, предлага избор от над 10 000 продукта, много от които родно производство, био и специализирани храни, стоки за дома, почистващи препарати, козметика и аксесоари за домашни любимци. Супермаркетът редовно обновява и допълва своите предложения като разчита на своите стратегически партньори от МЕТРО България.

„Щастливи сме, че Kolichka.bg вече оперира успешно в София и Пловдив, а от днес официално и във Варна. Отбелязваме началото на нова глава от нашето динамично развитие като залагаме на иновации и качество, така че да подобрим преживяването от всяко пазаруване. Партньорството ни с МЕТРО България гарантира, че можем да предлагаме пресни продукти, които отговарят на най-високите стандарти за качество. Развълнувани сме да споделим своя опит с жителите на морската столица и благодарим на всеки, който ни допуска в дома си.“, каза Робърт Брейч, международен директор на Kolichka.bg.

Онлайн платформата предлага продуктите от премиум линията METRO Chef, както и изгодните предложения от сериите Fine Line, Rioba и Aro. Доставчиците на  Kolichka.bg имат ексклузивен достъп до склада и щандовете на МЕТРО за пресни плодове, зеленчуци, риба и хляб, като по този начин гарантират персонализиран избор и високо качество на всяка поръчка. Партньорството между двете компании затвърждава и позицията на МЕТРО като B2B доставчик в бързоразвиващия се сектор на онлайн пазаруването.

По своята същност МЕТРО е търговец на едро, но чрез партньорството ни с Kolichka.bg можем да разширим офертите си и към друг тип клиенти – крайни потребители, които не пазаруват в нашите магазини и дори B2B клиенти, които искат да получат бърза доставка само за няколко артикула. Това е идеален пример за партньорство между търговец на едро и онлайн магазин. Нека си пожелаем много успехи и доволни клиенти във Варна.“, каза Бенедикт Пахолчик, директор „Продажби“ в МЕТРО България.

Снимка: Kolichka.bg

„МНОГОКУПКИ“ ИЛИ ПОВЕЧЕ ЗА ПО-МАЛКО

Целта на обновената Kolichka.bg е да подобри клиентското преживяване и да повиши доверието в онлайн пазаруването, съчетавайки високо качество, достъпни цени и конкурентни предимства. Водещи сред тях са отстъпките в секция „Многокупки“ с избор от над 2000 продукта и над 250 седмични оферти. Стратегията на платформата за най-изгодни покупки, е на база ежедневно наблюдение на цените на над 5000 артикула, като екипът ги сравнява с водещите канали на пазара.

ПРЕМИУМ КАЧЕСТВО НА ДОСТАВКИТЕ

Всяка доставка е безплатна през първите 30 дни след регистрация, както и винаги за поръчки над 100 лева. Продуктите пристигат до вратата на клиента до 3 часа, а при избор на 4-часов интервал, доставката отново е напълно безплатна. За да удовлетвори очакванията на всеки клиент, компанията има специално отношение към детайлите и поддържа стриктна политика за контрол на качеството. Всяка поръчка се избира, проверява и транспортира внимателно, но при необходимост клиентите могат да се възползват от възможността за рекламация. Още едно предимство за потребителите на сайта и мобилното приложение е, че могат да изберат адрес директно от интерактивната карта на Kolichka.bg като по този начин намаляват риска от недоразумения с локацията. 

ПО ЛИЛАВОТО ЩЕ НИ ПОЗНАЕТЕ

Kolichka.bg вече е в отличителен лилав цвят. Новата цветна визия в комбинация с обновеното лого –  стилизирана кошница с изпечен хляб и закодирана усмивка – още веднъж подчертават, че онлайн пазаруването вече е по-лесно, по-достъпно и по-приятно.