Ежедневно тийнейджърите са подтиквани средно към 6 до 8 марки алкохолни напитки

Рап музиката, която често прави ясни препратки към алкохолни марки в текстовете си, подтиква младежите към неконтролируемо пиянство, твърди ново проучване.

 

С изучаването на съвременната рап и поп музика, изследователите установили, че ежедневно тийнейджърите са подтиквани средно към 6 до 8 марки алкохолни напитки.

 

Желанието на подрастващите да подражават на поведението на своите идоли, особено на рап изпълнителите, ги подтиква към шумни купони, честа смяна на сексуални партньори и много алкохолни напитки, пише БГНЕС.

 

Притеснението на британските изследователи се засилва и от видеоклиповете към песните на звездите, в които алкохолните бутилки многократно се демонстрират в големи количества, които в края на парчето са изпити до дъно, а празни стъклени шишета се търкалят по пода на дискотеките.