Кодът означава увеличаване на броя на персонала по сигурността
Във връзка с повишения риск от терористични нападения в Турция големи търговски центрове в цялата страна са засилили мерките за безопасност.
Собствениците на търговските центрове не са получили нови инструкции от властите, но са решили да защитят посетителите си от потенциални инциденти.
Обикновено търговските центрове използват скалата на четири нива на опасност - от зелено до червено. Оранжевото, което моловете издадоха днес, представлява доста по-висок риск от терористични нападения и атаки, пише БГНЕС.
Кодът означава увеличаване на броя на персонала по сигурността, разширяване на мрежата за наблюдение, включително и на паркингите, където не само автоматизирана система ще записва и проверяват колите, но и охрана лично ще проверява подозрителните превозни средства. Специално внимание ще бъде отделено на рецепцията и отдела за изпращане и получаване на стоки.