Снимка: iStock
Той направи своя дебют, след като южният град започна да се наслаждава отново на свободата си
Той е мълчалив и жестовете му са механични, но без проблем ще ви налее халба бира без изобщо да се притеснявате за хигиената. След разхлабването на ограниченията бар в Севиля пусна в употреба роботизираният барман Beer Cart.
В САЩ отново се появиха млекари, които обикалят по домовете (ВИДЕО)
Той направи своя дебют, след като южният град започна да се наслаждава отново на свободата си, след два месеца карантина, след която половината от ресторантите и кафенетата имат право да отворят отново терасите си.
🍻 #CERVEZAS #CURIOSIDADES | Una Sevilla en fase 1 estrena 'Beer cart', el brazo robotizado capaz de tirar 600 cervezas a la hora https://t.co/fB2WgT838x
— El Gourmet Urbano (@gourmeturbano) May 15, 2020
Este robot se ha comercializado por primera vez en España en período de prueba en el gastrobar 'La Gitana Loca'
La intel… pic.twitter.com/LyzZFYNZf6
Поставена в средата на бара в „Гитана Лока“ („Лудият циганин”), гигантската роботизирана ръка плавно стига до дозатор, взема пластмасова чаша, след което я завърта, за да налива напитката под ъгъл.
Постепенно изправяйки чашата, докато се напълни, роботът след това я поставя на тезгяха, за да може клиентът да си я вземе.
Дж.К.Роулинг пуска онлайн приказка за децата „под ключ“
За малко повече от седмица в центъра на Севиля, бионичният барман привлича постоянен поток както от клиенти, така и от любопитни зяпачи.
Алберто Мартинес, собственик на „Гитана Лока”, където малка бира от 200 милилитра се продава за 0,70 евро (0,75 долара), заяви, че е купил робота, преди епидемията, надявайки се, че механичната /и неуморима/ работна ръка ще увеличи продажбите.
Sevilla estrena el 'beer cart', un robot capaz de servir hasta 600 cervezas a la horahttps://t.co/cU03su5ePf
— ElDesmarque (Sevilla) (@desmarquesev) May 12, 2020
Преди кризата роботът така и не е бил пускан в употреба, а сега се оказва перфектен в новата среда, при която хората трябва да спазват дистанция и да не се докосват.
"Решихме, че би бил идеален при първоначалното възобновяване на работата", каза Мартинес пред АФП.
"Тъй като целта е да се избегне контакт между клиенти и артикули (в бара) ... разбрахме, че роботът би бил отличен барман, използващ пластмасови чаши за еднократна употреба – всъщност всичко е по-скоро на самообслужване", добавя находчивият собственик.
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.
За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.