Той се извини лично на възрастните хора за причиненото неудобство

Новият директор на „Български пощи” Богдан Теофанидис провери как се извършва изплащането на пенсиите. От пресслужбата на Министерския съвет съобщиха, че той е поискал лично да се увери, че създадената от новото ръководство организация работи.

Опашки и напрежение пред пощите при изплащането на майските пенсии

Припомняме, че заради технически затруднения, причинени от кибератаката по системите на „Български пощи“, пенсиите и този месец се изплащат по списъци по ведомост и по настоящ адрес, регистриран в НОИ. За да не се допускат грешки, предоставените от НОИ списъци внимателно се проверяват.

Направената проверка в ранния следобед установи, че традиционните сутрешни струпвания са преминали и работният ден протича спокойно, уточняват от МС. 

Богдан Теофанидис: Вижда се наистина тежкото състояние на „Български пощи”

Теофанидис разговаря както със служителите, така и с клиентите на пощенските клонове. Служителите на станцията споделиха, че макар и по-бавно, се справят с изплащането на пенсиите и увериха, че всеки пенсионер ще си получи пенсията.

От името на новото ръководство директорът на „Български пощи“ се извини лично на възрастните хора за причиненото неудобство и увери, че правят всичко по силите си пощите да заработят на пълен капацитет възможно най-скоро.

"Днес от сутринта обикаляме по пощенските станции да видим как протича организацията и денят. И да, сутринта имаше някакво струпване. Тъй като повечето хора предпочитат ранните часове за получаване на пенсии. И виждаме че организацията работи. Призоваваме хората за две неща - да избягват сутрешните часове, да няма струпване и да не чакат на опашка и, второ, напомняме, че се изплащат пенсиите по постоянен адрес", заяви Богдан Теофанидис.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.