Онлайн продажбите надминаха тези в магазините

Продажбите на алкохолни напитки в САЩ нараснаха с 55% през седмицата, приключила на 21 март, съобщава компания Nielsen, цитирана от БГНЕС.

Продажбата на тоалетна хартия в Полша скочи с 600%

Спиртни напитки като текила, джин и предварително смесени коктейли поведоха тези продажби, които скоиха със 75% в сравнение със същия период на миналата година. Продажбите на вино са се увеличили с 66%, докато продажбите на бира - с 42 на сто.

Онлайн продажбите на алкохолни напитки надминаха далеч продажбите в магазините, като компанията Nielsen посочи, че онлайн продажбите на алкохол са се увеличили с 243%.

Вицепрезидентът на Nielsen Даниел Космал подозира, че темповете на растеж при този тип покупки е достигнал най-високата точка през същата тази седмица, тъй като американците са заредили техните килери, преди да влязат в сила държавните заръки за оставане в къщи с цел ограничаване разпространението на коронавируса.

Космал също така каза, че данните за седмицата, приключваща на 28 март, ще бъдат по-добър показател за текущото търсене.

ВСИЧКО ЗА КОРОНАВИРУСА У НАС И ПО СВЕТА ЧЕТЕТЕ ТУК

Светът е изправен пред изпитанието COVID-19. Само заедно можем да се справим с него. Борбата с вируса е отговорност на всеки от нас. Бъдете дисциплинирани и спазвайте препоръките на експертите. Погрижете се за себе си, за близките си и за околните.

Останете си вкъщи – пазете човешкия живот!

НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП