Според експертите това може да се случи след смяната на логото на социалната медия

Twitter рискува да загуби доверието на акционерите си с промяната на логото и наименованието на социалната мрежа. Това коментираха десетки анализатори в областта на социалните медии само часове, след като Илон Мъск официално премахна синята птица и я замени с буквата Х.

Откакто придоби компанията през октомври миналата година за 44 млрд. долара, милиардерът въведе значителни промени както във визията, така и в начина на управление. Смени името на фирмата на Х Corp. и инициира сериозни съкращения в екипите.

ОФИЦИАЛНО: Twitter вече е Х, логото стана черно (ВИДЕО)

Идеята на собственика е да създаде супер приложение, подобно на китайското УиЧат. Според финансови анализатори обаче последният ход на Мъск може да доведе до загуба в доверието, което социалната медия е изграждала с години. Причината е, че промяната на логото ще доближи Twitter до другите дружества на милиардера, като Space X, например.

„Мисля, че смяната на логото напълно ще промени ситуацията. Сега няма сладко животно, цветовата схема е различна. Обликът на компанията е напълно различен. Според мен по този начин Мъск изхвърли бебето, заедно с водите и всичко ценно - говорим за доверието, което Twitter изгради през последните 10-15 години. Смятам, че трябваше да се върнат назад и да възстановят предишния начин на работа, е не да създават нов бранд”, коментира пред Ройтерс Дрю Бенви, анализатор на социалните мрежи и акции.