Туристическа агенция предлага как да се обичаме... и раждаме повече
Дали заради забързаното ежедневие, плановете за по-добра реализация, или търсенето на правилния момент за големите и важни промени в живота, много от страните с водещи икономики в света установяват едно – нивата на раждаемост поставят рекорди, но в негативна светлина. Затова и въпросът „Как да се стимулира раждаемостта?” става все по-актуален.
Неговият отговор по един изключително забавен и креативен начин дават от датската туристическа агенция "Спиес" - датския клон на британската "Томас Кук". Според нея негативната статистика може да бъде оборена с… повече романтични пътешествия до градове като Париж, които неизменно се свързват с любовта.
В името на тази благородна цел се появява и рекламната кампания "Направете го за Дания" (Do It For Denmark). В кратко видео, включващо изоставени площадки и мрачни пенсионери, "Спиес" отбелязва, че раждаемостта в страната е ударила 27-годишно дъно. Това от своя страна води до редица неблагоприятни икономически последици като по-малко подкрепа на застаряващото население.
46% от датчаните правят повече секс, докато са на почивка, а 10% от всички деца в Дания са заченати по време на такава, съобщава видеото. И това не е случайно. Според сексолога д-р Биргит Йохансен пътешествията и новите преживявания повлияват връзките, двойките се виждат в различна светлина. А това може да доведе до покачване на нивото на ендорфините в мозъка и оттам до по-голямо желание за секс.
Рекламният клип на „Спиес” противопоставя сивата и депресираща Скандинавия и светлия и оживен Париж, където млада датска двойка се наслаждава на питие пред Айфеловата кула, танцува, пазарува секси бельо и се забавлява.
"Запознайте се с Ема. Въпреки че е родена и израснала в Дания, тя е зачената в Париж. Точно там, в тази хотелска стая", казва гласът във видеото.
Дори и да нямате своята половинка рекламният клип поражда онова желание за вкусване и пълна наслада от живота, разтегната в безвремието.
Така че - препоръчваме ви дълга романтична ваканция, за да спасим бъдещето… не само на Дания.
Текст: Миалена Халваджийска