Снимка: ЕРА/БГНЕС
Те са с 5 милиона повече от предишното му издание
Песенният конкурс "Евровизия 2016" е бил гледан от 204 милиона телевизионни зрители - с 5 милиона повече от предишното му издание, съобщи ТАСС.
В страната домакин - Швеция, финалът на конкурса е бил проследен от 3,6 милиона зрители, а в Украйна, която победи - от 1,5 милиона. Най-големият зрителски процент при гледането на "Евровизия" е бил регистриран в Исландия - 95,3%.
Организаторите отбелязват голямото внимание, което са обърнали младите хора на конкурса в таргет групата на 15-24-годишните.
Финалът е бил проследен от 42,4% млади хора, въпреки че при други предавания в праймтайма техният обичаен процент съставлява 10,4% от телевизионната аудитория.