Хищникът имал видими признаци на стрес, когато при снимките на 6 март около него в басейна скачали актьори

Защитници на правата на животните в САЩ атакуваха търговска верига за бижута, продавани по интернет, предаде БГНЕС. Според екозащитниците акулата, която веригата използвала за рекламен клип, починала заради стрес по време на снимките. Хищникът умрял в басейн в Лос Анджелис.

 

Организацията „Хора за етично отношение към животните” била алармирана за случая от свои съмишленици. Нейната вицепрезидентка Лиса Ланг твърди, че при акулата имало видими признаци на стрес, когато при снимките на 6 март около нея в басейна скачали актьори. 

 

На хищника били направени инжекции с адреналин и му бил даден кислород, но въпреки това той починал. 

 

"Акулите са много чувствителни животни, когато са в плен изискват специфична и контролирана околна среда", гласи писмо на организацията до асоциация, която гарантирала сигурността на акулата по време на снимките.

 

За инцидента се води вътрешнофирмено разследване.