Католическата църква в Полша скочи срещу фирмата, която спечели от инициативата
Секси модели, рекламиращи ковчези, участват в интересна рекламна кампания. Акцията е на полска фирма и предизвика вълна от възмущение, но и увеличаване на продажбите.
Но как изглежда календарът на полската фирма за ковчези. „Мис Февруари” 2014 изобразява атрактивна вдовица по бельо, опитваща се да набута ковчег на предните седалки на лимузина. „Мис Декември” тегли с въже по улицата ковчег.
Католическата църква в Полша скочи срещу рекламната кампания. Според духовниците смъртта на човека трябва да бъде уважавана и да не бъде смесвана със секса.
Въпреки това фирмата е увеличила продажбите си с рекордните за нея 11 хил. ковчега месечно.
Производителят, Збигниев Линднер, каза срещу нападките на църквата, че кампанията е съчетание между красивите полски жени и изяществото на предлаганите от него ковчези. Всички приходи от календара фирмата ще задели за благотворителни цели.