Елитът ги организира, за да си намира нови лица, твърди журналистът Антон Стефанов

Не девалвира ли стойността на конкурсите за красота като „Мис” и „Мисис България” на фона на безбройните алтернативи, които се появиха през годините - от "Мис Джуки" до "Мис Казанлъшка пролет". По тази тема мнение дадоха в „Здравей, България” две „миски” и един журналист.

 

„Тезата ми по този въпрос е ясна – тези конкурси се правят с една единствена цел, да се осигурява плът на богатата бизнес класа. Правят си ги, за да си намират свежи и нови лица”, коментира Антон Стефанов, главен редактор на списание "LOVE STYLE".

 

Аз правя реклама на пластичната хирургия и това не е лошо”, призна една от главните организаторки на "Мис Силикон”, Мариана Маринова, бивша „Мисис Вселена глоуб” от 2007 година.

 

С победата в подобни конкурси се увеличават броят на професионалните предложения, добави „Мис Силикон” 2013 Джулиана Гани, която скандализира обществото с много интересни снимки от 23-ия си рожден ден.

 

Повече за конкурсите за красота ще научите от разговора във видеото.