30-секунден клип по време на Суперкупата струва 4,5 милиона долара

Ден след големия финал по американски футбол - Супербоул, дойде ред на една от най-любопитните надпревари, съпътстващи най-гледаното телевизионно предаване в Америка. Медии и специалисти определят най-добрите и най-лошите реклами, минали по време на мача


За хората от рекламния бизнес Супербоул е най-важната сцена. Това е най-скъпото телевизионно време в света, като 30-секунден клип струва 4,5 милиона долара. 

 

Повечето медии се обединиха около една реклама, определяйки я като най-добра и най-оригинална. Тя е за зарядно за смартфони, като в рекалмата идва краят на света, защото на Господ му е паднала батерията!  

 

Светът бива сполетян от урагани. Спира да действа гравитацията. Животните и хората се побъркват и разменят местата си. В края на рекламата се вижда Господ, който тъжно гледа падналата батерия на смартфона си и очевидно не знае за хаоса, който е настанал на света. Всичко завършва с препоръка да си купим новото зарядно, за да не изпадаме в такива ситуации.

 

А коя е най-лошата реклама - един от клиповете предизвика скандал. Всички го пределиха като зловещ и се наложи компанията да се извинява за направата му. В него се говори за детска смъртност.