
Снимка: БГНЕС
Мебелният гигант рекламира детско креватче
Шведският мебелен гигант "Икеа" разпространи рекламна брошура, с която подканва клиентките си да уринират върху нея, за да получат отстъпки, пише в. "Метро".
Сглобяем подслон за бежанци спечели престижна награда за дизайн
Серина Уилямс с емоционална изповед за тежките дни след раждането (СНИМКИ)
Calling all expectant mothers, "urine" for a pleasant surprise when you pee on Ikea’s newest ad—> https://t.co/KIowJ2y0x2 pic.twitter.com/gu7cM8cd4e
— Today's Parent (@Todaysparent) 11 януари 2018 г.
С листовката фирмата рекламира детско креватче. С нея фирмата желае да привлече повече клиенти, като показва новия продукт, придружен с лентичка от тест за бременност. Но тя няма за цел да покаже на клиентките дали носят плод в утробата си. Идеята е много по-изтънчена. Ако бременна жена се изпишка на лентичката, тя ще покаже какъв е процентът на отстъпката, която семейството ще получи при покупка на креватчето.
Най-странните къщи в света (ГАЛЕРИЯ)
Американките в провинциите раждат повече
Тестът за бременност е бил използван за изходно начало, като се използват антителата, реагиращите на хормона на зачеването hCG, който води до промяната на цвета на лентичката и маркирането на отстъпката.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.
Редактор:Последвайте ни