Инициативата “Маргаритка” прави общуването между деца и родители по-лесно благодарение на музиката

“Идеята за проекта “Маргаритка” ми хрумна съвсем изненадващо. С моята кръщелница обикаляхме, за да й купя диск с български песни и такъв диск нямаше. И точно тогава си казах: “Виктория, защо не вземеш да направиш едни хубави български песни?”, разказва Виктория Терзийска, вокалист съм на група “Мастило”.

Така Вики и Яна Липованска създават проекта “Маргаритка” през 2016 година, а сега тяхната инициатива е един от финалистите в четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп в партньорство с фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА. Двете вярват, че в простите неща се крие гениалното решение за правилно общуване със съвременните деца и намират отговора в музиката. Тя е прекрасен приятел за децата, техен терапевт и емоционален отдушник, който им дава възможност да изразяват себе си. Благодарение на техните усилия  на бял свят се появява диск с 11 любими детски песни, изпълнени от популярни български музиканти като Любо Киров, Михаела Филева, Белослава, Графа, Орлин Павлов, Мая Бежанска и други.Преди година се появяват и 3D анимациите с Биби, Мими и Маргаритка, за чието създаване Вики и Яна са се консултирали с психолог. Със средствата от продажбата на дисковете се създават приказни детски площадки. 

“За една година, с нашите геройчета имаме толкова големи фенове, че децата си поръчват торти в сладкарниците с Мими, Биби и Маргаритка. Развълнувани майки ни изпращат снимките с тези торти. Ние им подаряваме разни подаръци, измислихме най-големият подарък да е всъщност обаждане от Маргаритка, от самия герой. И тъй като аз съм Маргаритка ... не знам как да ти опиша този момент на щастие от тяхна страна”, споделя Вики.

“Ние сме ПРОМЯНАТА, защото правим качествена музика за децата, защото караме семействата да бъдат по-близки и да са един с друг благодарение на музиката”, споделя певицата.

“Ние сме ПРОМЯНАТА, защото даваме на българските деца нещо, което всичко останали деца извън границата на България имат, а българските деца нямат”, допълва Яна.

“Маргаритка" е един от проектите финалисти в четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Група в партньорство с фондация Reach for Change България ПРОМЯНАТА

До 5 февруари всеки може да се запознае с петимата социални предприемачи - финалисти в четвъртото издание на ПРОМЯНАТА и да избере за кого да гласува на www.nova.bg/promyanata

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за четвърта поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на почти 36 000 деца и младежи от цялата страна.

Редактор: