На снимката: Мениджърът на Фабрика за майонеза "Краси" - Даниела Авджиева
Продуктът бе признат за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар
Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза "Краси", с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и историята на Фабрика за майонеза "Краси", за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който "Краси" се превръща в продукт, разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.
При получаването на наградата мениджърът на Фабрика за майонеза "Краси", Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да държи в ръцете си за трети път глобалното отличие Superbrand и това дългосрочно признание радва и мотивира, „Краси”да продължава да бъде"Най-добрата майонеза” . Ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България, майонезата която е любима като вкус и качество на българите!"
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands - марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие.
Superbrands посочва майонеза "Краси" като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.
Това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. „Краси” е посочвана за „Любима марка” на българския потребител. Неколкократно е номинирана и печели „Компания на годината”, има отличия от Международни и български изложения, носител е на Рекорд на Гинес.
Редактор: Маргарита Стоянчева