Медалът за качество QUDAL е присъден на база независимо потребителско проучване на асоциация ICERTIAS

eMAG беше отличен и получи медал за първокласно качество QUDAL – QUality meDAL, след вот на потребители за онлайн магазин, част от независимо проучване на пазара в България, проведено от международната сертификационна асоциация ICERTIAS. Учредената в Швейцария компания се занимава с пазарни изследвания, чрез които открива и сертифицира организации, фирми, продукти и услуги с високо качество.

Иновативната програма QUDAL e стандарт за качество на даден пазар, определен от частното дружество ICERTIAS, опериращо в редица държави. Наградата се присъжда от ICERIAS на компании, предоставящи услуги с високо качество. eMAG получава медал за качество, след като на въпроса „Посочете името на интернет магазин, който според Вашия личен опит и мнение предлага абсолютно най-високо качество на българския пазар” най-голям брой лица от общо 1 200 анкетирани пълнолетни български граждани са посочили компанията.

„За eMAG България е голямо признание да бъдем удостоени с това отличие и да получим медала за качество QUDAL на ICERIAS. Това е шанс да си „сверим часовниците“ и да получим ясен сигнал, че работим и се развиваме в правилната посока. Изключително ценно е да знаем, че нашите цели се припокриват с търсените резултати и че клиентите ни гласуват доверие. Разчитаме това като знак, че потребителите ни припознават като надежден партньор, от когото получават отлични услуги и първокласно клиентско изживяване“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

В България eMAG оперира от 10 години, за което време се налага като един от лидерите в сферата на електронната търговия в страната, с непрекъснато разрастващ се пазарен дял. На платформата на eMAG в България се предлагат над 1 500 000 артикула от различни категории чрез модерни и иновативни практики в сектора, гарантиращи отлично потребителско изживяване при търсене, поръчка, плащане и доставка.

Част от платформата е и eMAG Marketplace – екосистема, която дава на производители и търговци достъп до инфраструктура на цифровата икономика, богат опит и ресурси, широка база от потенциални клиенти, както и инструменти за обучение. През седмата си година българският eMAG Marketplace предоставя на вече над 5 000 онлайн търговци канал за реализиране на техните продажби.

Високото качество се постига чрез непрекъснати иновации и усъвършенстване на процесите, инвестиции в хора, инфраструктура и технологии и развиване на различни канали за продажба. По този начин eMAG непрестанно печели доверието и признанието на клиентите, осигурявайки им отлично потребителско преживяване и предимства на сайта, мобилното приложение и в трите си шоурума в страната.

Редактор: Маргарита Стоянчева