Чрез интегрирането на решението TBIPay за плащане на части, клиентите на emag.bg ще може да купят желаните продукти на момента

Заедно с нарастващия интерес към онлайн пазаруването, необходимостта от гъвкави инструменти за финансиране на покупките се увеличава с не по-малка скорост. За да отговори на тези нужди, TBI вече присъства в eMAG – една от водещите онлайн платформи за пазаруване в страната. Чрез интегрирането на решението TBIPay за плащане на части, клиентите на emag.bg имат възможност да купят желаните от тях продукти на момента и да платят за тях в удобен период и условия, като изберат една от няколкото опции, предлагани от банката.

Целият процес по финансиране на поръчката – от подаването на заявка за кредитиране до получаването на одобрение от банката, се извършва изцяло онлайн за броени минути. Стоките, които могат да бъдат купени, включват всички продуктови категории, предлагани на платформата eMAG – от смартфони и електроуреди през стоки за дома до модни аксесоари и спортни артикули,  на стойност от 100 до 30 000 лв. за срок от 3 до 48 месеца. Решението е достъпно както за поръчки от платформата на eMAG, така и в трите шоурума на eMAG в страната.

TBI е и първата финансова институция в България, предлагаща този модел на разплащане в eMAG Marketplace България – платформа, която предоставя възможност на търговците да предлагат продукти от свое име и под собствената си търговска марка, използвайки всички технологични и маркетинг предимства на онлайн ритейлъра. Към момента над 5000 търговци предлагат над 1 500 000 активни продукти от различни категории в eMAG Marketplace. За последната година трафикът към eMAG Marketplace платформата е нараснал с 27% и са осъществени над 1,6 милиона поръчки. Чрез решението за плащане на части на TBI, банката цели да направи предлаганите продукти още по-достъпни за българските потребители, а eMAG - да стимулира растежа на Marketplace платформата на eMAG, както и на търговците, които са част от нея.

„Изключително сме щастливи да осигурим още повече възможности за финансиране покупките на българските потребители, независимо дали техните нужди са свързани със закупуване на стоки за дома, автомобила, семейството или друго. В лицето на eMAG открихме не само платформа, предлагаща широка гама от продукти, но и доверен партньор, с когото вярваме, че ще успеем да предоставим отлично потребителско преживяване, тъй като клиентите ще могат да осъществяват редица желани покупки, без да утежняват месечния си бюджет“, сподели Надежда Коцинова, ръководител на търговските партньорства в TBI.

„Все повече хора превръщат онлайн пазаруването в навик, дори за ежедневния или седмичния си пазар, тъй като лично са се уверили в предимствата и удобството му. Решението TBIPay е поредната стъпка за предоставяне на отлично потребителско преживяване на клиентите на платформата и подкрепа на бизнеса на нашите Marketplace търговци. С изцяло дигитализиран, бърз и удобен процес, както и с множество възможности за персонализиране на погасителните планове, това решение се вписва отлично във философията на eMAG, стъпвайки на  съвременните технологии да помагаме на клиентите да пестят време и пари. Считаме, че предимствата на различни опции за плащане и ползите, които това носи като повече поръчки и повече продадени продукти, са видими.”, каза Разван Бланита, директор на eMAG Marketplace България.

Решението TBIPay е доказан финансов инструмент за плащане на части като вече близо 15 000 търговски локации в България и Румъния са го имплементирали в своя онлайн или физически магазин.

Редактор: Маргарита Стоянчева