Вижте какви са предимствата на пазаруването в интернет
Доста хора в България продължават да са скептични относно пазаруването на авточасти онлайн. Искат си физически магазин. Във физическия магазин човек може да пипне стоката, да я разгледа, да обсъди с продавача различни опции за поддръжка на автомобила.
По тази причина отношението към българските фирми за авточасти е някак двояко:
- Клиентите оценяват удобството да поръчват авточасти от онлайн магазин
- А в същото време, ако не става дума за крайно евтини авточасти, все още предпочитат да пипнат стоката, да си поговорят с продавача да се консултират на живо за други аспекти от поддръжката на автомобила...
И тук някои допускат основна грешка в представата си за онлайн търговия с авточасти...
Смятат, че като са в час с дигиталния свят могат за няколко часа да ползват някоя от безплатните онлайн платформи, да направят сайт и да започнат да продават авточасти онлайн.
Не е толкова лесно
Особено ако продавате например скъпи авточасти за Мерцедес, може да стане сериозен гаф. Даже и един съединител за Голф 4 може да създаде проблеми.
Ето как си представя професионализма в онлайн продажбата на авточасти Autoprofi.
Основни белези на професионализъм в онлайн търговията с авточасти
Общата логика е, че всички качествени авточасти се представят сериозно и подробно. Подходът личи в детайлно изпипаните презентации и процеси. И това важи за всички сайтове за авточасти. Без значение дали се продават скъпи или евтини авточасти. Клиентът иска да види да, пипне, да си поговори. Трябва поне да се доближите до този сценарий, за да продавате авточасти онлайн.
Ето 8 белега, че онлайн бизнесът с авточасти е уцелил адекватния подход:
- Наистина добър сайт за авточасти, който ориентира онлайн потребителя: Колкото повече въпроси задават клиентите по телефона, толкова по-зле сте се справили. Добрият онлайн магазин прави телефонните разговори кратки и доуточняващи. Защото всичко важно за онлайн избор на конкретни авточасти е изложено прегледно на сайта.
- Постоянно отчитане как се държи онлайн потребителя: Периодични анкети например са белег за такова.
- Разнообразни и достъпни контактни форми, в които клиентът може да пише: За продажбата на авточасти е удачен активният и полезен онлайн чат.
- Отчитане на тънкостите при търсене на авточасти: Например че често се налага търсене по шаси. Добрият онлайн магазин за авточасти оптимизира критериите за търсене така, че потребителят сам достига до точния продукт.
- Категоризиран по марки автомобили онлайн каталог за авточасти: За да намира крайният клиент, а не само майсторът, необходимите продукти.
- Лично отношение, което личи на всеки етап от онлайн покупката на авточасти: Задължителен е прегледът на стоката при получаване.
- Задължително потвърждение по телефон: Оторизиран и обучен служител на компанията следва в телефонен разговор да се увери, че доставената авточаст отговаря на спецификациите на автомобила.
- Динамична комуникация с клиента за сроковете за доставка: Защото, докато някои продавани онлайн авточасти са налични в собствен склад, други се доставят от външни складове.
Оформи ли се вече представата Ви за добър онлайн бизнес с авточасти? Това е стъпилият на фундаментално добрите бизнес практики, само че интегрирани в Интернет.
Свържете се с онлайн магазина за авточасти в София на Autoprofi и ще оформите пълна представа.
Редактор: Маргарита Стоянчева