Обозначението помага на клиентите на компанията да се ориентират за максимално изгодни, качествени и свежи предложения в магазинната мрежа

Най-голямата търговска верига Kaufland България маркира с жълти етикети „Избери качество на ниска цена” 4000 продукта във всеки един от магазините си в цялата страна. Инициативата цели да насочи клиентите на веригата към широк набор от изгодни предложения от всички продуктови групи –  от основни хранителни стоки до детски храни, храни за домашни любимци, дрогерия и козметика. Част от предложенията, маркирани с жълти етикети, попадат и в актуалната брошура на ритейлъра.

„Инициативата ни за маркиране на продукти с ниски цени идва в отговор на клиентското търсене. Клиентът е ценово ориентиран, но въпреки това търси качествени стоки. Жълтите ни етикети ще му помогнат да се ориентира точно в това – качество на ниска цена, без да има нужда да избира между тях. Продуктите ни, както винаги са едновременно свежи, качествени и достъпни за клиентите ни”, коментира изпълнителният директор на компанията Иван Чернев.

Сред стоките с жълти етикети в актуалната брошура на Kaufland (13-19 ноември) са артикули като брашно тип 500 за 1,65 лв., кисело мляко за 99 ст., литър прясно мляко за 2,59 лв., 6 броя яйца за 2,75 лв. Включени са и много месни и рибни продукти като охладени пилешки крилца за 6,99 лв. за кг., кайма от свинско месо с подправки - 8,79 лв., кренвирши за 5,49 лв., както и изчистена скумрия за 10,99 лв.

Пакет шарен боб от половин килограм за 2,19 лв., консерва със зелен грах от 400 г само за 1,99 лв. и ябълков оцет за 2,09 лв. със сигурност са от необходими продуктите във всяко домакинство.

Освен стоките с „жълти етикети“, тази седмица в Kaufland има и над 100 XXL оферти, с които клиентите на Kaufland могат да спестят от семейния бюджет. Офертата включва от плодове и зеленчуци, през месни деликатеси, сладки и солени изкушения, до безалкохолни, кафета и алкохол. На много добри цени в XXL опаковки могат да бъдат закупени и перилни и козметични препарати, дори и течност за чистачки.

Всички актуални предложения на най-голямата търговска верига у нас могат да бъдат разгледани в седмичната ѝ брошура.  

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места, като приносът й към икономиката е 1.63 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Редактор: Георги Генов