"Ние предлагаме повече групи храни, не само пай, наденица, риба и чипс", съобщава съседката ни

Румънците отговориха с хумор на идеите на Великобритания за организиране на негативна рекламна кампания.

Припомняме ви, че в последните дни усилено се заговори за това, че Островът подготвя кампания, изтъкваща негативните му страни като лошото време, трудното намиране на работа и не само.

В отговор на това румънският вестник "Гъндул" започна собствена кампания за привличане на британци в Румъния, която се откроява с чувство за хумор.

"Нашата наливна бира е по-евтина от вашата бутилирана вода", гласи една от рекламите, създадени от румънската рекламна компания GMP.

"Ние предлагаме повече групи храни, не само пай, наденица, риба и чипс", допълва друга реклама.

По думите на автора на идеите Михай Гонгу - творчески директор на GMP, кампанията има "приятелски дух".

"Свикнахме доста с негативната кампания, насочена срещу нас, не непременно от Великобритания, тя идваше и от други части на Европа. Беше ни забавно, а най-важното е, че се вдъхновихме", посочва още той пред британската телевизия Ченъл Фор, допълвайки, че целта била рекламите да са хумористични.

"Поканата е искрена - ако дойдете в Румъния, ще видите прекрасни места, ще срещнете прекрасни хора и най-важното - ще се отървете от някои неприятности във Великобритания. Какъв по-добър аргумент да ви убедим, че няма да се стичаме със стотици хиляди във Великобритания, когато ограниченията за трудовия пазар отпаднат?", заяви Гонгу.

Някои от другите остроумни реклами гласят:

"Половината от жените ни изглеждат като Кейт, а другата половина - като сестра й";

"Ние говорим по-добър английски от хората във всички части на Франция";

"Чарлз купи къща тук през 2005 г., а Хари никога не е бил сниман гол".

 

А как България отвърна на удара - вижте ТУК.