Разследване на "Здравей, България" по зрителски сигнал

 

Разследване на "Здравей, България” по зрителски сигнал. Недоволни клиенти на автосервиз се оплакаха, че са били измамени. Те твърдят, че са им взели пари за ремонт на част, а ремонт няма. Екип на Нова тръгна по следите на сервиз „Луксор”, за да провери.

 

Александър от Ловеч е един от многото, които твърдят, че са измамени от автосервиз на булевард "Рожен" в София. Не може да ползва колата си, защото турбокомпресорът ѝ е счупен. Поблазнен от ниската цена на сервиза, той им изпраща по куриер частта за ремонт. Обещават му и гаранция – една година.

 

Скоро Александър получава частта си обратно срещу 400 лв. и го уверяват, че е здрава. Тя обаче не е. Той решава да иска рекламация на място в София. На адреса на сервиза не намира никого. Вече никой не вдига и телефона. Последният му разговор е с автомонтьор от сервиза, който казва, че повече няма да го оправя.

 

Александър не е единствен. В интернет намираме недоволство от услугите на сервиза още от 2013 година. Потребителите се оплакват, че са "изгорели" и с по-големи суми – от порядъка на 1300 лв

 

Екипът на Нова решава да ремонтира в сервиз „Луксор”. Първо минаваме през оторизиран сервиз за турбокомпресори, където ни потвърждават, че частта ни не работи. Със счупената част се насочваме към сервиза. Освен по-ниска цена, оттам обещават и ремонт за по-малко време. Още на следващия ден частта е готова.

 

При появата на камерата майсторите се заключиха. За да проверим дали в крайна сметка частта е ремонтирана, отиваме в друг автосервиз. Оттам обясниха, че тя все още не работи. Сервиз „Луксор” е поредното име на сервизите на фирма „Брикиндъстри” ЕООД. Свързваме се с търговския ѝ директор - човекът, който избегна камера по-рано. 

 

"Не съм я пипал аз. Не мога да кажа дали има виновен, или не, но вие реално не сте си заплатили за ремонта. Може би им пречим, че сме прекалено добри. Ние първо им предлагаме по-добра цена, второ им предлагаме по-добро качество, защото предлагаме гаранция 12 месеца”, коментира Явор Борисов.

 

Свързахме търговския директор на сервиза и с още един недоволен клиент – Стоян, платил 1300 лв. за ремонт на раздатка. Подал жалба в полицията срещу фирмата.

 

Все пак недоволните клиенти получиха обещание, че ще получат парите си обратно, ако сервизът не успее да поправи частите им от втория път. Междувременно Александър вече е потърсил друг майстор, след като два месеца е събирал пари за ремонта в "Луксор".

 

Репортер: Йоана Иванова