Ненчо Балабанов е победителят в третия сезон на „Като две капки вода“

Ненчо Балабанов е победителят в третия сезон на „Като две капки вода“. Той спечели първото място след оспорвана артистична и музикална битка с Криско, Филип Аврамов–Фицата и Азис. Единственото шоу за звездни трансформации завърши със силен финал, който затвърди позицията му на най-успешен телевизионен формат този сезон. Изключителният кастинг, забавните водещи и професионално жури привлякоха 33,9% от аудиторията (18-49 години) и допринесоха за невероятните 53% ръст в дела аудиторията в активна възраст (18-49) този сезон, спрямо миналата пролет. 

 

От старта на пролетния сезон в продължение на 11 седмици Нова категорично затвърди титлата си на най-гледан телевизионен канал в България сред зрителите в активна възраст в страната (18-49). Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, в периода 9 март – 24 май, Нова е спечелила най-висок зрителски интерес, привличайки средно 23,3% от зрителите в тази група, докато втората в класацията телевизия отчита среден дял от 21,2%. Нова печели приза на най-предпочитан телевизионен канал и сред градската аудитория (18-49), където разликите спрямо втората в класацията медия са още по-осезаеми, с преднина за Нова от 4 пункта. 

 

Суперуспешният пролетен сезон на Нова превърна медията в най-предпочитан канал и за най-младата и трудна за привличане аудитория (18-34). В продължение на десет седмици Нова спечели и задържа техния интерес, привличайки средно 22,5% от зрителите в тази група (16 март – 24 май 2015), докато втората в класацията медия отчита среден дял от 19,3% сред тях.

 

Безспорният успех на Нова през този сезон доведе до 30% ръст в пазарния дял сред аудиторията в активна възраст (18-49), спрямо миналия пролетен сезон. Не така успешен се оказа пролетният сезон за втората в класацията медия, която успя да повиши средните си стойности на пазарния дял сред разглежданата аудитория, спрямо същия период на миналата година, едва с 1 %.

 

Изключително успешният пролетен сезон на медията затвърди лидерската ѝ позиция на най-гледан и предпочитан телевизионен канал в България. Така за втори пореден сезон Нова показа превъзходството си пред bTV.  

 

Любопитни моменти от финала на „Като две капки вода“:

 

„Искам да благодаря на Господ, на моите родители и, разбира се, на невероятната публика“, беше коментарът на Ненчо, който не само получи признанието на зрителите, но и голямата награда – нов автомобил.

 

Второ място зае Филип Аврамов, а трето и четвърто – съответно Азис и Криско. „Векът на любовта“ още веднъж представи огромния потенциал на Ненчо Балабанов, който получи бурни овации на края на своето изпълнение. Фицата демонстрира впечатляваща актьорската игра с образа на Тодор Колев и песента „Къде са ми чистачките“. „Кукавица“ на Цеца пък огласи залата в изпълнение на Азис, който призна, че обожава сръбската дива. Взривяващо изпълнение направи Криско, който се превърна в Кърт Кобейн и дори счупи китарата си на финалния акорд. 

 

Истински фурор предизвикаха дуетите на дамите в шоуто. Маца и Жана Бергендорф дадоха тон на голямото шоу с приповдигнатото парче на Елтън Джон и Ру Пол. Преобразяването на Нона и Джуджи във "Фамилия Тоника" им донесе не само аплодираща на крака публика, но и възхищението на Фънки, който дори затанцува с тях по време на песента.