Защо летците отказаха да изпълняват учебни полети?

„30 часа годишно са нищожни часове полети, за да могат пилотите ни да поддържат уменията си”, каза в предаването „Здравей, България” журналистът Александър Богоявленски, който е и специалист по авиация.

Напрежение сред пилотите в авиобаза „Граф Игнатиево”

Попитан действително ли има риск за пилотите той отговори, че пилотите всеки ден рискуват живота си. „Но и нашия. Не само защото са част от отбраната , ни и защото този самолет може да падне.  Какво ще стане ако мястото е населено?”, добави той.

АРМИЯТА НА РЪБА: Ниски заплати и летателни часове под санитарния минимум

„Радвам се на тази реакция на пилотите. Тя е морална, защото от това зависи нашата обща сигурност. Изненадващо е, че на токова късен етап се случва това. Но явно времето за дипломатичност вече е изтекло”, каза Богоявленски.

СИГУРНОСТТА НА НЕБЕТО НИ: Военната ни авиация - без основен консуматив

Според него не е сериозно да се подхожда по този начин по темата.

„Цялата сага прилича на цирк. Този процес по купуването на нови самолети се точи вече 16 години”, смята експертът.

Каракачанов: Армията не е детска градина

Целия разговор гледайте във видеото.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.