НАП има определени изисквания за годишния размер на средствата, отделяни от чуждестранни хазартни компании за българския спорт
Хазартният пазар на българска земя става все по-конкурентен с всяка изминала година и тази тенденция със сигурност няма да спре скоро. Чуждестранните инвеститори започнаха да намират все по-голям стимул да влагат средства и да развиват дейност на българска земя. Това неимоверно подобрява качеството на предлаганите услуги, както във всеки един сектор на бизнеса. Всеки, който изостане, ще бъде изяден от напиращите „свежи попълнения“ в семейството на залозите. В следното Бетано Ревю може да намерите обширна информация за най-новия лицензиран доставчик на подобни услуги, който вече беше одобрен и от НАП.
Въпросът пред доста спортни фенове в този момент, съвсем логично, е как гръцкият гигант ще подпомогне не само чисто бизнес сферата в бетинг сектора, но и с какво ще допринесе по същество за развитието на спортовете в България. Както добре знаем, много голяма част, ако не и всички, от спортните сфери у нас са пряко подкрепяни от собствениците на други компании за залози, които влагат ежегодно десетки милиони, за да може спортът у нас да съществува и да се развива. В държава от нашия калибър това е логично, след като желаещите да спонсорират спортните мероприятия извън хазартните брандове не са никак много. Практиката обаче далеч не се отнася само за родните ширини.
Из Европа сред най-големите благодетели на спорта са именно световнореномирани компании от хазартната област. В това има много логика. Бетинг дружествата никога не биха могли да достигнат висините, до които са стигнали сега, ако липсваха качествените спортни клубове и събития във всички насоки. Потокът от финансови средства е свързан и зависимостта е проста – колкото по-силни и интересни спортни дейности, толкова повече желаещи да познаят развоя им и да опитат шанса си в платформата на дадена хазартна компания. Ангажираността на публиката е основен фактор зад печалбата на тези дружества.
В тази игра участва и Betano. Гръцкият бранд има отлично развити връзки на португалския пазар и по-конкретно по отношение на футболния такъв. Португалското първенство е сред уважаваните и стойностните на Стария континент, съответно е привлекателно за инвестиции. А Betano е избрал да подкрепя най-големите победители на Иберийския полуостров. Става дума за трите гранда в лицето на Порто, Бенфика и Спортинг Лисабон. Само трябва да погледнем силните представяния на тези гиганти в международните състезания всеки сезон, за да се убедим в резона зад стратегията на бетинг бранда. А за всеки случай Betano е решил и да спонсорира четвъртия по сила клуб в Португалия – Спортинг Брага.
Както виждате, гърците имат огромен и много релевантен опит при сключването на благодетелски споразумения с огромни спортни клубове, така че не бива да се съмняваме в евентуалните инвестиции, които предстоят за нашата родина. Не бива и да се съмняваме, че те ще бъдат осъществени. Като част от държавната политика в сферата на спорта НАП има определени изисквания за годишния размер на средствата, отделяни от чуждестранни хазартни компании за българския спорт. Това бива залегнато още при процедурата по издаване на разрешителното за дейност именно, за да гарантира определена полза за развитието на този сектор в родината ни. Betano със сигурност има опита и познанията, така че бъдещето изглежда светло в тази насока.
Редактор: Маргарита Стоянчева