Стопкадър: "Дойче веле"
Фразата става заглавие на роман и описва поколение, родено между 1965-1975 г.
Автомобилът „Фолксваген голф”, известен в САЩ като „Заека”, излиза на пазара през 1974 г. Две години по-късно излиза спортната версия. Компактният модел създава нова категория коли, известна като „Голф класа”. Негов създател е Джорджо Джоджано, обявен за Дизайнер на века. Италианският визионер е работил за много автомобилни компании.
Кое отличава немското домакинство от останалите
Осмото поколение на „Фолксваген Голф” не е по-различно от предишните. Не случайно крилатата фраза, използвана от маркетинговия отдел дава заглавие и на книгата на германския автор Флориан Илиес. В нея той използва термина за хора, родени в Западна Германия между 1965 и 1975-та – модерни, потребителски ориентирани и аполитични – всичко, което „Голф” трябвало да представлява.
Още по темата гледайте във видеото. То е част от предаването „Евромакс“ на „Дойче веле“, което се излъчва всяка събота от 11.30 ч. и понеделник от 22.30 ч. по NOVA NEWS. Не пропускайте материалите на „Дойче веле“ и в ефира на „Събуди се“ по NOVA всеки уикенд.
Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase
Редактор: Весела Веселинова