Вижте историята на няколко амбициозни дами

Социалните мрежи днес са пълни със съдържание, инфлуенсъри и трендове, но някога всичко е започнало с няколко смели, скандални или просто много амбициозни дами. Ето кои са те:

🌪 Тила Текила (Tila Tequila) – Първата кралица на социалните мрежи

Истинско име: Нгуен Ти Тиен Тхан

Произход: Родена в Сингапур, израснала в Хюстън, САЩ

С какво става известна?

Тя започва да споделя ежедневието си във всички налични платформи още в зората на интернет – от MySpace до блогове и форуми.

Пик на славата: Появява се по корици на списания и дори получава собствено риалити шоу “A Shot at Love with Tila Tequila”.

Скандал: Публично защитава Хитлер и публикува притеснителни постове, които водят до масовото ѝ порицаване.

Тили Локи – инфлуенсърката с роботизирани ръце, която отлепя етикета „различен” (ВИДЕО)

💅 Чиара Ферани (Chiara Ferragni) – Първата "легална" инфлуенсърка

Националност: Италия

► Как стартира?

Започва като моден блогър с блога “The Blonde Salad”, след което се прехвърля в Instagram, където става първата жена, която успешно монетизира профила си.

Професионален връх: Изгражда модна империя, има своя линия дрехи, е поканена да говори в Харвард.

Скандал: Уличена е в укриване на данъци през последните години – от икона на дигиталния успех до символ на компрометираната "инфлуенсърска етика".

🔥 Джули Алисън (Julia Allison) – Интернет феминистка или скандална блогърка?

Фон: Студентка в Джорджтаун, мечтаеща да бъде журналистка.

► С какво става известна?

С колонката си „Sex on the Hilltop“, в която описва интимните си преживявания. Скоро стартира блог, а след това и пълен дигитален дневник.

► Най-големият ѝ момент?

Явява се на Хелоуин, облечена в рокля, направена изцяло от презервативи.

Наследство: Една от първите, които популяризират идеята за личен бранд чрез интернет дневник.

📺 Кардашиян ефектът – От реалити шоу до дигитални династии

Как започна всичко?

Скандалното домашно видео на Ким Кардашиян я поставя в центъра на медийния интерес. След това идва риалити шоуто “Keeping Up with the Kardashians”.

Преломният момент: Семейството успява да капитализира вниманието чрез социалните мрежи, превръщайки всяка публикация в злато.

Влияние: Задават естетика, тон и теми на цяла ера в Instagram и TikTok.

🌀 Тенденции и завръщане към носталгията

Новите поколения, особено Gen Z, днес с носталгия гледат назад към времената на първите блогове, MySpace профилите, „изправения бретон“ и гривничките от пластмаса. TikTok е пълен с видеа в стил „Как се приготвяхме за излизане през 2004“, което кара и милениълите да си спомнят сладките – и леко абсурдни – интернет начала.

Редактор: Габриела Винарова