Полуандроидът ще разговаря с клиентите и ще ги съветва

От днес клиентите на магазините за електродомакински уреди в Япония ще бъдат консултирани от роботи, когато си купуват кафемашини, предаде БТА. Кампанията е част от новата стратегия за продажби на голяма мултинационална компания. Полуандроидът, който ще се казва „Пепър”, ще разговаря с клиентите и ще ги съветва да изберат машината, която най-добре съответства на техните очаквания.

 

"Става въпрос за съвсем нов тип комуникация с консуматорите. "Пепър" няма да измести живите продавачи. Той заема ново място, предлагайки подобно на игра взаимодействие с клиентите", обясни говорителят на компанията в Япония.

 

Андроидът ще комуникира от разстояние със себеподобните си чрез обменна мрежа с данни, така че всеки от "колегите" му да може да обогатява познанията си и да реагира адекватно на желанията на клиентите.