Снимка: Getty images
Певицата признава, че обича да консумира спиртната напитка
Бионсе пусна нова реклама на своята марка уиски SirDavis в партньорство с известен бранд на спиртната напитка.
Звездата изглежда като богиня в блестяща златна рокля и руса перука в стил Мерилин Монро във видеото, което сподели в Instagram. Рекламата се развива на ретро-холивудско бляскаво парти, през което певицата Say My Name минава, докато държи чаша с уиски.
Защо цифрата 4 е много важна в живота на Бионсе и Джей Зи
Докато се разгръща фриволността на партито, на заден план звучи песента Laisse-moi respirer на The Vrooming Crew и Delores. Заглавието на песента се превежда като: Позволете ми да дишам.
В рекламата дълга маса е подредена за вечеря, а Бионсе седи до съпруга си Джей-Зи, който е облечен в черен смокинг от три части.
В друга сцена певицата Halo седи пред прозорец, а зад нея в далечината се вижда Айфеловата кула. В цялата реклама уискито е представено на видно място между кадри на изключително атрактивни посетители на партита, които се наслаждават на напитката.
Изящната реклама завършва с надпис, която гласи: SirDavis. Американско уиски. Името на уискито е в чест на нейния прадядо Дейвис Хог, който е продавал уиски незаконно по време на ерата на забраната в американския Юг.
Изпълнителката на хита „Drunk in Love“ представи линията уиски SirDavis през август, а официално тя стана достъпна за потребителите в магазините и онлайн по-рано този месец.
#Beyoncé looks gorgeous at the release event of her whiskey SIRDAVIS in Paris ...👏✨💫🌟💎🥃 🍻🗼🇫🇷👑❤️🔥@Beyonce pic.twitter.com/TNAjZDpbKi pic.twitter.com/f3JmgXsdc6
— World Music Awards (@WORLDMUSICAWARD) September 29, 2024
Уискито на Бионсе се подготвя от години. "Винаги ме е привличала силата и увереността, които изпитвам, когато пия качествено уиски, и исках да поканя повече хора да изпитат това чувство", каза Бионсе в изявление.
"Когато открих, че прадядо ми е бил производител, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена. SirDavis е начин да му отдам почит, обединявайки ни чрез ново общо наследство“, продължи тя.
„В партньорство с Moët Hennessy създадохме вкусно американско уиски, което уважава традициите, но и дава възможност на хората да опитат нещо ново и уникално в категорията. Вие можете да го опитате по-добре, отколкото аз бих могла да ви кажа - добре дошъл, сър Дейвис", каза още звездата.
Новините от друг ъгъл - последвай ни в TikTok и открий лицата зад събитията, които формират света ни!