Енергодружеството откри грешката си и обеща да върне неправомерно взетите пари от мъжа

Пловдивчанин плати два пъти една и съща сметка за ток. След намеса на екипа ни, енергодружеството откри грешката си и обеща да върне неправомерно взетите пари от мъжа.

 

Всеки месец Иван Кумчев плаща тока на жилището си по банков път. Тъй като миналия месец в разплащателната си сметка нямал налични средства, решил да плати на ръка сметката си от 91.20 лева, за да не му спрат тока.

 

„На 4-ти си платих сметката на касата в клон на пощата. На 25-о число, когато ми преведоха заплатата, получих съобщение, че същата сума от 91.2 лева е изтеглена от сметката ми за плащане на електроенергия”, разказа Иван Кумчев.

 

Същият сценарий се разиграл и с плащането на тока за осветлението на входа, на който Кумчев е домуправител.

 

„Казаха, че банката е виновна, че е превела парите. А от банката съответно казаха, че те не могат да знаят колко ток имам, за да преведат същата сума”, добави той. 

 

От EVN признаха за грешката, която се оказа, че не е единичен случай.

 

Сега, за да захрани изпразнената си банкова сметка, мъжът ще трябва да се разходи отново до банката и отново да внася пари. 

 

Репортер: Благой Бекриев