Злополучният брой беше разпространен за продажба

Авторитетното американско списание Newsweek допусна огромен гаф на президентските избори в САЩ. Редакторът на изданието направи това, което всеки шеф на медия би сторил, а именно – да подготви два различни броя в зависимост от това кой печели изборите.

И всичко щеше да бъде наред, ако грешният вариант (този с победа на Клинтън) не беше публикуван и дори разпространен за продажба!

Последиците – бламация за списанието и 125 000 копия, изтеглени от пазара, предават Guardian и New York Times.

Копието носи гръмкото заглавие: „Мадам президент: Историческото пътуване на Хилъри Клинтън до Белия дом”.

Помислете за всички онези думи, казани за победата на Доналд Тръмп, и вижте написаното от Newsweek: „Изборите бяха уникални по много начини”, тъй като жена-кандидат бе изправена пред „един демагог, неизвестен досега в американската политика ...”.