Те ще могат да прекарват времето си онлайн по-пълноценно
Генерална промяна във Facebook. Потребителите вече ще виждат повече лично съдържание за сметка на платените публикации.
Важна промяна за милионите потребители на Twitter
Промените са продиктувани от желанието на потребителите мрежата да ги свързва с хората, а не с ненужно съдържание.
Facebook наема 1000 души за проверка на реклами
Георги Малчев продава реклами в социалната мрежа. Според него промените могат да доведат до поскъпване на рекламата, но и ще се обърне повече внимание на съдържание им.
Бизнесът няма да пострада от ограничението, смятат от бранша. Потребителите пък ще прекарват времето си онлайн по-пълноценно.
Най-много език на омразата - във Facebook
Създателят на Facebook Марк Зукербърг, който инициира промяната, е категоричен, че е важно какво искат потребителите, защото ползването на социалната мрежа за връзка с хората ги кара да се чувстват по-добре и по-малко самотни. Само ден, след като обяви това решение Марк Зукърбърг изгуби близо 3 милиарда, твърдят икономически анализатори.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК.