Най-голям ръст в продажбите за празника отчитат онлайн магазините

Наближава празникът на любовта и виното – Свети Валентин. 14 февруари е повод за влюбените двойки да изразят чувствата си, като някои от тях си разменят и подаръци. 

 

Това е и момент за печалба за търговците. Националната статистика в Съединените щати показва, че в този ден хората харчат над 18 и половина милиарда долара за подаръци

 

Най-голям ръст в продажбите за Свети Валентин отчитат онлайн магазините.

 

Най-търсените подаръци тази година са евтините, но символични предмети – като ключодържател или възглавница с лика на влюбените и датата на тяхната среща. В сладкарския бизнес също се радват на засилен интерес покрай празника. 

 

Един от предпочитаните подаръци за Св. Валентин тази година е чихуауа, който струва 900 лева, но някои магазини го предлагат на разсрочено плащане. Традиционно дамите са тези, които очакват оригинален подарък за празника.

 

Някои двойки обаче не празнуват Свети Валентин, защото смятат, че е католически празник. Тези влюбени обаче обясняват, че може да празнуват Трифон Зарезан в компанията на любимия и чаша хубаво вино.

 

И все пак кавалерите не трябва да разчитат на това, че половинките им не искат подаръци. В британско проучване 53% от запитаните жени посочват, че биха се разделили с партньора си, ако не получат специално внимание на този ден. Овен това те очакват уникален подарък, който отговаря на техния характер и интереси.