Какво опитаха клиентите?
В ранния следобед на 14-и септември пред Народния театър Иван Вазов в София се появи голямо черно табло с червен бутон на него. На таблото имаше надпис: „Гурме преживяване. Бързо“. Хората се спираха, гледаха го и се чудеха дали да натиснат бутона. Доста от тях събраха смелост да го натиснат. И останаха доволни.
Оказа се, че цялата организация е част от представянето на нова примиум платформа на „Макдоналдс”, наречена „Маестро бургери”. Тя е добре позната по света и се състои от много и разнообразни бургери. За момента „Макдоналдс” представя два от тях „Generous Jack” и „Juicy Jane”.
С една дума, „Generous Jack” и „Juicy” Jane са бургери. С повече думи – това са бургери, съответно с телешко и пилешко, и български кашкавал, които искат да предложат на всички бургер почитатели истинско гурме преживяване. Вече можете да ги опитате в „Макдоналдс” ресторантите в България.
А сега вижте видеото, за да разберете какво точно се случи след натискането на червения бутон.
Редактор: