Видео и снимка: Voice of America
Посетителите имат възможност да споделят и своите собствени провали
Над 150 неуспешни продукта, които не са се появили на пазара, в момента са изложени в Музея на провала във Вашингтон, предава Voice of America (VOA).
Самюъл Уест е негов основател. "Това са продукти и услуги, в които хората са инвестирали пари и ресурси. Имало е големи очаквания за тези стоки, но те не са се реализирали така, както е било планирано", споделя Уест.
Той е психолог по професия и казва, че провалът е важен за прогреса. Така че целта на музея е да дестигматизира неуспешните опити.
В Панама отглеждат специален сорт кафе, една чашка струва 100 долара
Уест посочва компании с продукти, които първоначално са се провалили, но по-късно еволюирали и постигнали голям успех. Един от тях е ръкавица за управление на компютърна игра, разработена от гиганта за видеоигри Nintendo. Компанията се поучи от своите грешки и впоследствие създаде една от най-успешните конзоли.
Посетителите на Музея на провала имат възможност да споделят и своите собствени грешни стъпки, допълва Voice of America.
Редактор: Калин ДацовПоследвайте ни