Снимка: iStock
За хората от тази генерация това е символ на висока класа
Поколението Z (1997-2012) има нов символ на житейски статут и този път това не е дизайнерско облекло или скъп аксесоар.
Последният признак на влияние са... скъпите храни. През последните месеци видеоклипове на инфлуенсъри, показващи изключително скъпите си покупки на хранителни стоки, превзеха TikTok, като някои харчат стотици долари за основни ястия.
Нова тенденция в социалните мрежи: Продават къщи на безценица в Япония
Скъпият магазин за хранителни стоки Erewhon отчасти има заслуга за тенденцията. Веригата супермаркети, която има 10 локации в Лос Анджелис, напоследък стана изключително популярна онлайн.
Магазинът - който е любим на множество звезди като Джъстин Бийбър, Жизел Бюндхен, Бруклин Бекъм и семействата Кардашиян и Дженър, наред с други - беше яростно осмиван в миналото за поставянето на високи цени на ежедневните продукти.
Но сега изглежда, че всеки в мрежата се хвали, ако се сдобие с някое от смутитата на веригата за 19 долара или някоя от супите за 50 долара.
Редактор: Цветина Петкова