Норвегия заема и второто място с версията на нейната армия на „Харлем шейк”

Хумористичната песен The Fox оглави класацията на най-популярните парчета в платформата за видеосподеляне YouTube, която представи световната си класация и класацията си по страни за 2013 г.

 

Видеото, което излезе на 3 септември като реклама за телевизионното предаване на двама норвежки комици, братята Илвис, до вторник на обяд е гледано 276 млн. пъти.

 

Норвегия заема и второто място с версията на нейната армия на „Харлем шейк”, лудешкият танц върху парче на композитора на електронна музика Бауер, с 95,2 милиона гледания.

 

На трето място с 88,7 млн. гледания е видеото "Как животните ядат храната си", в което авторът му Мистър ЕпикМан показва своя талант на имитатор.