Дизайнерът Пиерпаоло Пичиоли изпрати презентацията на "Валентино" дигитално от Рим
Италианската модна къща „Валентино“ участва дигитално в седмицата на модата в Париж.
Дизайнерът Пиерпаоло Пичиоли изпрати презентацията на "Валентино" дигитално от Рим. Голямата зала на Палацо Колона от XIV век се превърна в декор на шоуто, а модели се разходиха в неонови поли и украсени със скъпоценности дрехи, с подчертани силуети.
СЕДМИЦА НА ВИСШАТА МОДА: Dior представи колекция, вдъхновена от картите Таро
Дългите изчистени силуети бяха подчертани от ръкавици с дължина до лакътя и обувки на високи платформи. Експериментирайки с материалите, главният дизайнер бе сдвоил бежови бермуди с бронирани връхни дрехи и пелерина с панделки. С оцветени в златисто лица и разкошни бални рокли моделите извикваха представа за кралски маскарад, дефилирайки между мраморните колони.
Пиерпаоло Пичиоли експериментира и с грима - моделите са изрисувани в злато, готви да се включат в бал с маски.
Всички дизайнери представят екстравагантните си колекции дигитално на седмицата на модата в Париж.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК, iOS (Apple) ТУК и и HUAWEI AppGallery ТУК.