През цялата минала година в азиатската страна са продадени над 25 милиона коли или с 1,9 на сто по-малко спрямо 2019 година
Очаква се продажбите на леки автомобили в Китай да са скочили с 377 процента на годишна основа до около милион и 200 хиляди бройки през февруари. На месечна основа продажбите на леки коли, включително седани, спортни високопроходими модели (СУВ) и многофункционални коли, бележат спад от 44,9 процента предвид ниското търсене по време на седемдневния празник на пролетния фестивал в страната.
Предварителната оценка на Китайската асоциация на производителите на леки автомобили очаква този месец пазарът да се възстанови, подкрепен от ефективния епидемичен контрол и правителствените мерки за насърчаване на потреблението.
Опитите на Китай да контролира времето предизвикаха тревога
През януари продължава ръстът в продважбата на коли, задвижвани с алтернативни енергийни източници, а това допълнително ще стимулира разрастването на автомобилния пазар като цяло в Китай.
През януари продажбите на такива превозни средства там са скочили с цели 290,6 процента на годишна основа. През цялата минала година в азиатската страна са продадени над 25 милиона коли или с 1,9 на сто по-малко спрямо 2019 година. Тази година браншът очаква увеличение от 4 процента до над 26 милиона продажби.
За да научавате първи новините от България и света, изтеглете новото приложение на NOVA - за Android ТУК, iOS (Apple) ТУК и и HUAWEI AppGallery ТУК.