Getty Images
Дрехите са унисекс и включват тениски, панталони и палта
Една от най-известните италиански компании за спортни и състезателни автомобили в света пусна собствена модна линия. Създател на колекцията е Роко Янноне.
Първата модна линия на автомобилната марка бе представена в завод за спортни коли в Маранело.
Творчески директор на модното бизнес начинание е Роко Янноне, работил с Джорджо Армани.
Дрехите са унисекс и включват тениски, панталони и палта. Дизайнерът е използвал коприна, а щампите са с различни модели автомобили.
Цветовете са ярки – преобладават червено, жълто и синьо.
За почитателите на Формула 1 светът на Ferrari СЕ Уе ограничен до болидите на Шарл Льоклер и Карлос Сайнц. За тези, които обичат дрехите – марката вече разшири портфолиото си с представяне на съвременна модна линия.
Жан Пол Готие се завръща с колекция прет-а-порте (ВИДЕО)
Това е ключова стъпка в новата бранд стратегия на Ferrari и една от най-големите инвестиции извън автомобилния ѝ бизнес. Италианската компания дори си постави забележителни цели – да генерира около 10% от приходите си именно от модните си колекции след 7-10 години.
В плановете на Ferrari да разшири бизнеса си влиза и изграждането на нов ресторант в Маранело, където е създадена марката. Шеф-готвачът в града в Северна Италия ще бъде известният носител на звезди „Мишлен“ Масимо Ботура.
„Ferrari никога не е била компания, която не се движи в крак с модата. Винаги сме готови да уловим духа на настоящето и да погледнем напред към бъдещето“, заявява креативният директор.
Цените на дрехите са в рамките от 200 евро за тениските до 3000 евро за палтата. „Колекцията е луксозна“, отбелязват от Ferrari. Компанията няма да забрави и привържениците си от Формула 1 и ще продължава да продава шапки, чаши и тениски.
Модната колекция ще се предлага предимно онлайн и в официалните магазини на компанията в Маранело, Милано и Рим. По-късно тази година е планирано отваряне на обекти в Лос Анджелис и Маями, а през 2022 г. – в Китай. Колекцията скоро ще бъде разширена и ще включва различни аксесоари.
Модна къща "Сен Лоран" представи колекцията си с мистериозен филм (ВИДЕО)
Модната линия беше представена само няколко дни след като Ferrari назначиха нов изпълнителен директор – физикът Бенедето Виня, който има близо три десетилетия опит в индустрията и се очаква да отведе марката към ерата на електромобилите.
Много от моделите са взети от архивите на компанията, основана през 1947 г. от Енцо Ферари.
Колекциите ще излизат веднъж годишно и ще се продават в бутици в Маранело, Рим, Милано, Лос Анджелис и Маями и в онлайн магазина. Догодина компанията ще отвори собствен моно бранд бутик и в Китай.
Врати отваря и първият ресторант на марката. Той е разположен завода на "Ферари" в Маранело и ще се казва Cavallino.
Всички новини от NOVA NEWS гледайте в канала на телевизията във Vbox7.