Снимка: ЕПА/БГНЕС
Онлайн потребители вече са изтеглили филма 5,8 милиона пъти
Скандалният филм "Интервюто", в който се разказва за опита за убийство на севернокорейския лидер Ким Чен Ун, събра 40 милиона долара от показването си в интернет, нареждайки се на второ място след "Шаферки", който през 2012 г. събра от показването си в интернет същия размер, предаде БГНЕС.
Главният изпълнителен директор на „Сони пикчърс” Майкъл Линтън посочи в свое изявление, че интернет потребители вече са изтеглили 5,8 милиона пъти филма. Отделно са събрани повече от шест милиона долара от показването на филма в някои кинотеатри в САЩ.
Главните роли във филма играят нашумелите Джеймс Франко и Сет Роугън - двама телевизионни журналисти, които получават възможност да направят интервю с Ким Чен Ун, но тъкмо преди отпътуването им ЦРУ ги вербува да убият лидера на КНДР.
Филмът "Интервюто" е най-вероятната причина за хакерска атака срещу „Сони пикчърс”. В края на юни властите в Северна Корея осъдиха комедията, а прессекретарката на комунистическия лидер заяви, че филмът "показва отчаянието на правителството на САЩ и американското общество".